Výčepní zařízení LINDR PYGMY 15/K
PIVNÍ-CHLAZENÍ.CZ
HK Plus s.r.o.
Veverkova 1343/1,
Hradec Králové 500 02

Mobil: +420 774 527 839
Telefon: +420 495 582 100

web: www.chlazeni-pivo.cz
Úvodní stránka » Často kladené otázky

LINDR KONTAKT 115 - Často kladené otázky

Je výčepní zařízení KONTAKT 115 vybavené kompresorem?

Ne, výčepní zařízení KONTAKT 115 není vybaveno vzduchovým kompresorem.

Dokoupit ho můžete zde: http://chlazeni-pivo.cz/produkty/kompresory/leonardo-1hp.htm

Co je součástí balení při zakoupení chlazení KONTAKT 115

Součástí balení je chladič KONTAKT 115, výčepní kohout v demontovaném stavu, odkapová miska. Součástí balení nejsou hadice, rychlospojky a naražeče. Pokud tyto doplňky nemáte doporučujeme si vybrat z nabídky kompletních sestav.

Jak dlouhá je záruka na chlazení KONTAKT 115

Výrobce poskytuje záruku na výčepní zařízení KONTAKT 115 24 měsíců od data prodeje.

Jak nejlépe čistit pivní chlazení KONTAKT 115

Po každém použití doporučujeme chladič důkladně propláchnout vodou a cca po každém desátém použití provést sanitaci sanitačním roztokem například pomocí sanitační sady. Více informací o sanitaci naleznete na stránce sanitace.

Konfigurátor - sestavte si chlazení PYGMY 25/K na míru Objednat on-line

Produktový list

Produktový katalog PYGMY 15/K Stáhňete si produktový list PYGMY 25/K. Stáhnout

Kontakt

+420 495 582 100
+420 774 527 839
info@chlazeni-pivo.cz